8

Klå det ni!

Två deltagare i tävlingen...ja de enda som deltagit har 19 av 20 poäng... det verkar glest med tävlingssugna människor så ni kan nog känna er säkra på att komma till semifinal.
Tävlingen avslutas nu på fredag just so you know.

Julen är här...snart i alla fall. Med peter Jöbacks julskiva i spelaren, tända ljus, nån slags lycklig känsla i kroppen...jag är genuint glad liksom.
Tänkte på det idag när jag gjorde mat. Visst jag bor själv, är väl själv större delen när jag inte är med kompisar eller i skolan eller ute och far. Och vet ni...det är inget problem för mig. Jag gillar min egna lilla tid, mitt egna lilla ställe där jag bestämmer, där jag får göra precis som jag vill. Och när jag blir sugen på att vädra tankar och och fnissa och hänga med andra...då finns ni där...vänner.
Och jag ska göra något stort på söndag...
och lördag ska jag och fem se "Yrrol". can`t wait:)

Såg en så skämsig film i dag...knappt uthärdlig och jag som hade nån bra känsla av den innan.
" Bollywood queen" heter den. En bollywoodfilm, med en snygg skådis ( bra är han med) James Mcavoy. Men om jag var han så skulle jag inte säga att jag var med i den här...nä jag ryser när jag tänker på hur dåligt de mimade och hur dåliga låtarna var huh!

tips på roliga länkar:


http://www.tackfilm.se/


http://www.elfyourself.com/

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha yrrol är rolig. man kan göra så men det är inte rätt

2009-12-08 @ 19:05:40
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Yrrol - va? Känns som jag såg den för LÄNGE LÄNGE sedan (typ början/mitten 90-talet) men det är väl inte samma antar jag. Den jag såg skulle jag jättegärna se igen o visa T fast med Engelska subtitles förståss - den är ju askul.



James Mcavoy - är han med i en Bollywood film - konstigt - han är ju SNYGG SOM FAN - något vi har samma smak i alla fall hehehe

onsdagspuss

ps. glad du är glad

2009-12-09 @ 10:18:17
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0