9...och taxen svea

Skumt att ha samma smak på killar, med en som har Asterix som make?! Men visst James mcavoy kan vi vara enade kring.
Ja filmen var rätt gammal tror jag, han var nog inte jättekänd då när den gjordes.

Och ja det är samma YRROl Sus! Och den verkar lovande...får typ kolla om jag hittar den åt dig billigt, fast det svåra kanske är att hitta med engelska subtitles.

Gud vad jag älskar Strindberg...not. Men av nån anledning har jag flow i plugget och har idag plöjt igenom hans "fadren" och " Fröken Julie " och ska skriva ihop lite till dramtikanalysen i morrn.
När det går så här bra får jag en känsla av att jag glömt nåt jätteviktigt!
Så har någon fyllt år så ber jag om ursäkt för att jag inte stod och sjöng falskt " ja må dom leva...".

Dagens höjdpunkt: Höll låda på seminariumet...

Måste göras... men det går: analys

Kvällens höjdpunkt: Kolla på Bonde söker fru, hoppas nå  ko halkar till och ramlar på mage...hände förra veckan och då dog jag typ...

Dagens tjut: se aldrig på typ program om hemlösa djur...en tax som kommit bort återförenades med sin husse och gissa vem som fick krokodiltårar i ögonen och klump i halsen.

puss puss

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

helt impad - att du orkar (och verkar tycka om) att läsa dom där tunga (tråkiga i mitt huvud) böckerna och att du håller låda på seminarier - Fan jag skulle sitta knäpp tyst.

Tur det är någon i familjen som håller ställningarna o är duktig

kramos från systra

2009-12-09 @ 16:40:18
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0