Andra advent

Barnvaktande igår...ganska soft med läsande av " the host" och det hade bullats upp med julmust och chips och peppisar. trevligt trevligt! För första gången smakade jag den nya chipsvarianten: sourcream beanaise.
Tack finfem och Anders!
Och Lovis ( Mamma verkar tro att hon heter Mavis men sen sa hon: jaha ja men jag tänkte nog på Terrys mamma...) ja det är ju logiskt att sätta barnet Lovis och engelska dame Mavis i samma mening. Men sån är hon morsan...

Läser om nån Goethe idag...jaha tänker ni. Och jag med. Men det ska väl gå. Lite research i historieböckerna och sen läsa själva texten de skrivit brukar funka riktigt bra.

Har dessutom fått in ett svar på tävlingen ( se inlägg" 4 och tävling") och bara så ni vet verkar det bli en tung match...och what a hell sus du säger att du inte kan men höga poäng är det.

Andra advent bjuder på lite mer plugg, huvudvärk, gå på stan och en fika med Jenny Saw! Härligt härligt...
avslutas med lite "one tree hill". Riktigt soft underhållning med problem a la USA.



Vilket fan av Celine Dion...Not! Men lat som hon är ligger hon kvar och solar...



Ja okej...men man behöver väl inte se så desperat ut...



Det är Göte och jag nu...sexy!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmm kanske borde ta och ringa din mamma o höra vad hon föredrar istället för godis haha

2009-12-06 @ 18:58:41
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0