Ärtsoppa idag...storkok...

Varit på stan med Jenny och kollat julklappar, inte för att vi köpte så värst många men men :). Jag är inne i nån väldigt dålig fas då jag unnar mig typ hela tiden.
Argumenten är :
Det är snart jul
Man måste ha roligt
Det är ju ändå.... ( dagens namn)
Jag kanske störtar på onsdag och då kommer jag ångra att jag inte fikade med Jenny

Så det gjorde vi, roligt och skönt att hänga.
Har också mist lusten att läsa svenska böcker efter att jag läste engelska " the host" av Stephanie Meyer, på nåt sätt får jag inte samma stimulans av de svenska. Så lånade några engelska böcker bland annat klassikern svindlande höjder ( på engelska).
JUlgodisfixande i kväll och jag sa att jag skulle hålla i kosingen lite men nä jag ska nog leta fram nåt recept.
Inte knäck för då sabbar jag femma och anders kök som Rudolf i Sunes jul.

P.s Våra bästa år har fan självdistans...i slutet av programmet hade de en bild av Kate Roberts och sen kom det en blixt på sidan, som teaser inför nästa avsnitt hahaha. Oj då lär det bli trubbel då...fast man behöver ju inte se förrän om en månad då de gått 5 steg typ.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt rätt. Man ska leva livet och njuta av varje sekund för i morgon kan det vara försent hehe. Älskar våra bästa år haha. Nu har jag sett varje dag i sex år tjo hoooo

2009-12-21 @ 18:46:13
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0