Cinderella

Det är rätt underhållande att folk bara rusar man ur huse för min svullna fot haha.
Kan meddela att jag inte låg på sofflocket i går och klaga utan var ute och rörde mig, växlade in pengar till resan och tog en sväng över till emma och ungarna. rättfram kärlek fick man och det kan ju inte kännas annat än väldigt väldigt bra:).
Foten är rätt öm men jag linkar inte längre fram som gubbe, utan jag inser att det var en rätt enkel stukning. Så Tim du behöver inte bära väskan !

Hade liten julmiddag med mamman och pappan i går, det var rätt kul fast jag med min käft. Jag sa nåt förbigående att m kan vara rätt krävande. Till exempel när hon envisas med att ge en pengar och jag säger att jag inte vill eller behöver dem för då har hon nån slags hake på en. Man får typ inte bråka eller diskutera efter det för då kastas kommentaren " jaha så då är du inte tacksam för allt vi hjälpt dig med, ja då ska vi väl inte bry oss alls".
ahhh!
Hon blev typ lite upprörd, pappa satt och sa sssshhh! och jag mumlade "fan skulle aldrig sagt nåt".

Men stämningen blev snabbt bättre, tittade på " Bonde söker fru" och fikade. Så allting gott slutet gott.

Till sist...det kan nog vara den julklapp man tjuter mest över i år ...Meri har gjort den här till mig för att jag tycker om böcker...








skapliga klackar :)

Och dessutom en burk med hemmagjord kola härligt härligt! Tack emma, Meri och Simon!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fin bok du fick. Håller med om att det var skapliga klackar hehe

2009-12-19 @ 14:40:36
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha förövrigt är det ariel med klackarna när hon är människa... och på sidan brevid när hon är sjöjungfru... fall du undrar alltså... men lilla 4åring börjar bli stor

2009-12-19 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0