4 och tävling!

Okej...dag 4 i december månad ( om någon missat det).
Dagen då jag insåg att även om jag har typ opererats för första gången i går, så dör jag inte! haha.
Värken har gett med sig, mest ömt, men jag kan ligga på rygg om jag mosar in tjockt med täcke på ena sidan så att ryggen och madrassen inte nuddar varandra. Så där ligger man som ett skepp på grund.

Men det största kanske är att jag nu ska avslöja tävlingen, med vinsten värde upp till 498:-. Jag tror att denna vinst gäller i andra länder än Sverige med...
Ni har till nästa fredag på er att svara på frågorna, sedan blir det en semifinal med de som har flest rätt...

Fråga 1:
- Vad heter mina katter och vilka färger har de? ( 2 poäng)

Fråga 2:
- Vad heter min just nu favvo Klassisk musik/pianomusik ? ( 1 poäng)
Fråga 3:
- Nämn tre djur jag haft, vid namn ( inte mina nuvarande). ( 3 poäng)

Fråga 4:
- Min mamma säger att hon inte äter godis, men vad fuskar hon med? ( 2 poäng)

Fråga 5:
- Nämn tre moneybrother-låtar! ( 3 poäng)

Fråga 6:
- Nämn tre artister/grupper eller filmstjärnor som innehavaren till denna blogg gillar...
( 3 poäng)

Fråga 7:
- Vad heter jag i mellannamn och vad betyder mitt förnamn Karin för nåt? ( 2 poäng)

Fråga 8:
- Vilket grepp/uttryck är standard i min mun? ( 1 poäng)

Fråga 9: ( nog med egofrågorna nu haha...)
- I vilken stad blev Clint Eastwood borgmästare? ( fan värt 2 poäng här)

Fråga 10:
- För ca 250 miljoner år sedan var jordens kontinenter samlade i en superkontinent. Vad kallas denna?

Ja det var alles...givitvis ( nä hur stavas det?!!!!) så får man inte använda sig av google, uppslagsverk eller fråga mig!

Och för att eliminera fuskrisken är det ju lämpligast att maila mig svaren, men vill man så går det att lägga de i kommentar.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Fy fan jag är körd - vet inte äns svaren på familjefrågor :-)

Typiskt!

puss ändå taskmört

2009-12-04 @ 20:56:18
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0