Gårdagen

Tomten kom lite tidigare i år, bjöd på en natt där jag vaknade och inte kunde andas normalt. Jag hade ont i magen, men ändå inte. Något kändes bara fel.
Men jag gick upp och djupandades och somnade från skiten.

Sista dagen på universitetet innan jul, klassfest med glögg och ett extremt uppbullat bord med skumtomtar, kakor och peppisar.
Sen då när jag var tvungen att gå till sista pendeln hem, ja det är klart att man inte behöver tända i trappuppgången, visst går det att gå ner för trappan ändå.
NOT.
tänkte att trappan var slut och visst sörru det var visst två steg till, så föll handlöst, foten vek sig och krymplingen fick halta i ilfart till tåget.



syns inte så bra på bilden, men en svullen fotknöl och en linkande klant är jag!

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

men Gud! Det ser ju jättesvullet ut - jag tar tillbaka att jag garvade i morse. Försök inte gå för mycket på det där tror jag.



puss på foten

2009-12-18 @ 12:05:55
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Anneli

Gud det måste ha gjort jätte ont, hoppas att det blir bättre snart

Kram

2009-12-18 @ 17:27:44
Postat av: carro

Ajajaja!!! Ser jätteont ju! Hur är det med foten nu?? Ta hand om dig o tänd lampan nästa gång.

kram kram

2009-12-18 @ 22:01:38
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: jenny

Det där ser riktigt svullet ut. Som Carro skrev "tänd lampan nästan gång" Nä vars. Om man får säga så här tur i oturen att inget värre hände. Ta hand om dig sawbuddy. Kram

2009-12-19 @ 09:08:53
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Annica

Jävlar i helvete vad svullen den ser ut! Stackars dig!

2009-12-19 @ 17:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0