generös

Jul i hem till gården-byn som har visat sig inte vara en by utan faktiskt har en slags vårdcentral som ser ut som en parkering, faktiskt har flera uttagsautomater . Kors i taket!
Vi sitter just o jäser efter en typisk julmiddag och javisst har man såna där pappershattar på skallen och äter gås. Bilder kommer så fort det går.
Tomten har varit generös iår, filmer, böcker ( tydligen tror han att jag är helt insnöad på vampyrer och rent "weird" things, då jag fått nån märklig monsterfilm och en lesbisk vampyrfilm hahahaha. Serier båda två...så det finns att göra.
Har blivit så pass anpassad till den engelska livstilen att jag
a) dricker champagne till frukost ( tydligen brukar man gå ut här i england den 24:e för att sedan börja morgonen efter med champagne och apelsinjuice. (bucks fizz)
b.) stör mig på subtitles-na på tv
c) varit på puben
d) öppnat julklappar på morgonen
e) garvat ihjäl mig åt bilden även fast man inte ens ser på den för tillfället...


Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Liten dementi from the big sis - lesbisk filmen är not en serie - rätt ska vara rätt tycker vi här

krm

2009-12-25 @ 21:55:54
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0