Och vinnaren är...

Jag borde naturligtvis inte bara lagt ut rubriken...men så kan det gå när fingrarna slinter...

Okej idag är slutdatumet för tävlingen och det har varit så många tävlande haha. Först och främst drar jag de rätta svaren:

1. Vad heter mina katter och vilken färg har de?
svar: Stina ( svart och vit) och Cissi (grå).

2. Vad heter min favvo klassiska musik?
svar: Debussy

3. Nämn tre djur jag haft...
svar: finns många men bland annat Lisa, Fanny, Tindra och Luna, Olle, Nisse

4. Min mamma äter inte godis, men vad fuskar hon med?
svar: after eight

5. Nämn tre moneybrother-låtar...
svar: ex we die only once, the pressure, dom vet inget om oss, dont call the police, golden lonely osv

6. Nämn tre artister som jag gillar...
svar: Moneybrother, Jonas gardell, Anna ternheim, Damien Rice, Duffy, Robert Pattisson, Mark levengood

7. Vad heter jag i mellannamn och vad betyder Karin?
svar: Linnea och Karin betyder ren och tydligen kysk och det är ju jävligt passande hehe.

8. Vilket begrepp/uttryck använder jag?
svar: Man kan göra så men det är inte rätt, tjoflöjt

9. Vilken stad har Clint eastwood varit borgmästare?
svar: carmel

10. superkontinentens namn?
svar: pangea


And the winner is....Jenny...och du vinner ett presentkort på gratis hyrfilm från lovefilm.se i två månader!
grattis grattis!

Kommentarer
Postat av: jenny

Tack då blir det till att fira i kväll. Lönar sig att leta igenom bloggar ibland haha

2009-12-11 @ 19:19:04
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Grattis Jenny!

kram /Susie

2009-12-12 @ 15:49:41
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0