A rose is still a rose...

Den bästa bilden jag tagit!    En av mina favoritbilder... tagen på en kyrkogård under en sommarpromenad. Det är en dröm att ha digital kamera. haha jag är alltid lite lite efter alla andra. Lyssnar fortfarande på freestyle, kommer på att något klädesplagg är snyggt ungefär ett halvår efter att det blev inne.

Imorrn ska jag börja skriva om min bok, eller bok och bok... än å länge är det bara 15 sidor... men jag har gjort upp en planering... vad varje kapitel ska innehålla. så jag hoppas att jag håller mig pigg och alert och inte tar sovmorgon:)

finns också ett erbjudande om bio med vänner med... blir nog det. och just ja, måste lämna tillbaka böckerna på bibblan som jag lånade åt mamma. de handlade om folkets hus på stenåldern hahaha nävars. så länge sedan var det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0