Äventyr med Maria

varit på bio med Femma och Hanna och Lisa. trevligt. vi såg filmen " Maria Larssons...." nåt med äventyr i alla fall. så nu vet man hur Mikael persbrandt ser ut naken. fast det bästa med filmen var alla vackra bilder och grönska och klipp som var rena fröjden för sinnet.
En annan film som är bra är " Benjamin Buttons äventyr". se den!
hm snart dags för kvällsmat, får bli varmchoklad och knäckemackor med ost. mm mm mm
Är det någon mer som tycker att den nya serien " Lipstick jungle" härmar Sex and the city på en massa vis liksom, fast det är ju samma författare ju...
jag vill inte bli en sån författare som bara kan skriva om samma sak hela tiden, fast med olika titel.
 och kul ska det bli med besöket på min gamla värld, universitetet. ska bli härligt och träffa tjejerna igen. bara jag inte får onda ögat av de två tjejerna som jag inte känner haha.
oj just det, ska ta vaccinationsspruta imorrn med... väldigt vad man förtränger...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ju sagt fel till dig! Den heter "Maria Larssons eviga ögonblick". Fast det var ju äventyrligt på ett vardagligt sätt!

2009-02-17 @ 12:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0