hurra hurra, haree näran! dumsnut!

Godmorron... vilken härlig dag! är verkligen på bättringsvägen ,förutom intensiv huvudvärk var kväll. beror säkert på vätskebrist, så jag pimplar i mig.
Igår berättade alla tv-kanaler om prinsessans förlovning. Jag brukar inte vara den som är den och sitter klistrad, men på något sätt fann jag mig själv vid fem-tiden sittandes och fånle mot tv-rutan. Det är härligt med kärlek och när folk hittar någon, någon som man kan få barn med kraftiga hakor med, som Daniel just gjort.

Något som jag tyckte var extra roligt och som jag fnissat åt ända sen jag vaknade var den där videon som drottningen, kungen och det förlovade paret gjort där de alla i tur och ordning berättar, eller berättar och berättar, läser innantill om hur stor denna dag var och att drottningen önskar att folket ska visa samma omtanke för Daniel som de gjorde för henne.
När det blev Viktorias tur så pratade hon om att det blr lättare att lösa uppgifter när man är två och att många säkert märkt på henne att hon blivit gladare och starkare de senaste åren... hahaha och då tittar kungen upp lite lätt förvånat och ler överraskat åt Viktoria. haha. älskar folk som ser lätt förvånade ut.



Alla snubbar vill ju vara katt....

ska gå på promenad om dryga timmen med vän fem och ikväll ska jag se på musikal, ska bli så roligt!
Later!! ( kommer du ihåg fem från filmen)

Kommentarer
Postat av: YsterSyster

Woohooo! Äntligen får jag lite royalistiska nyheter från hemlandet. Saknar verkligen det :-) Trodde nästan det var kört för Daniel när det dröjt så här länge men då hade jag fel - igen!

Kram till Victoria och till dig från royalistiska ystersyster (undrar om jag ska tala om för T eller ej - han tycker INTE om kungligheter - konstig!!!)

2009-02-25 @ 14:31:01
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Jenny

Jag satt också klistrad i går när de bekräftade förlovningen. Men talet kändes väl ganska stelt. Håller med om att det såg skoj ut när kungen såg förvånad ut haha. Jag fick i alla fall en tår i ögat. Kul för dem ju

2009-02-25 @ 14:47:37
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja yster... särskilt eftersom hans land ( eller hans land haha) är typ de värsta royalisterna.



och jenny, tur att vi är två haha. och kul att du observerat det med:)

2009-02-25 @ 20:38:22
Postat av: Femma

Du, det glömmer jag aldrig! & inte heller "I'm back in the game!" + den där sjukt roliga minen.

Men asså, VAR det Carina Lindbom på riktigt, eller?

2009-02-26 @ 09:13:33
Postat av: Karin

Till femma...

" har jag nånsin ljugit för er pojkar?" Ja det var Carina, på RIKTIGT! undrar vad hon gör här, bor hon här, nä stockholm känns som en säkrare chansning.

2009-02-26 @ 21:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0