Kära vänner

Jag känner mig och tillfreds... inte nog med att jag rensat upp i mitt hem, i min lilla lya. Jag har också fått träffa några vänner i helgen. det är något visst med att ha flera vänner. Det tillför något speciellt hos alla. Oj vad jag borde prata ur skägget... jag är så glad att jag kommit till den här punkten i mitt liv då jag omger mig av vänner av alla dess slag, när jag går på loppis och fyndar kläder för 30 spänn ( hela och rena var de) och jag cyklar hem , andfådd men lyckligt snorig.
Jag är stolt över mig själv att jag tog steget och vågade, att jag går en skrivarkurs ( flummig sådan) men ändå. mitt liv är bara mitt!
förkylning är ingen höjdare, tur att kanjang finns... guds gåva till de som får lock i öronen stup i kvarten. I alla fall när de är förkylda och hängiga och så... plopp säger det och man vet då att man kommer skrika de närmaste dagarna för man hör inte alls hur högt rösten låter.  

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du är hel skön karn

kram

2009-02-15 @ 18:28:26
Postat av: Femma

HAHAHAHA jag dör. Ditt jädra öronbarn. PLOPP på dig

2009-02-16 @ 09:51:04
Postat av: kakan

haha tack femma och anneli!!!

2009-02-16 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0