Katterna är döva, jag är hes...

Står och vrålar till kristina från duvemåla, " Du måste finnas, du måste, hur kan du då överge migggg...." det finns en musikalmänniska i mig. Jag kan alla låtar från kören utantill, de vi ska uppträda med i alla fall. sjunger mer än någonsin, kanske har hittat mig själv haha.
Jag bestämde mig för att byta plats på kläderna och datagrejerna. Man blir ju helt svett av att trycka ner kläder i den lilla lilla byrån. Så kläderna fick flytta till det stora skåpet och de andra grejerna fyllde byrån finfint.

När man rensar hittar man saker. Jag hittade mina gamla dator som ser ut som urtidens dator, en svart låda. hade oturligt nog glömt lösenordet så jag kunde inte hitta alla fåniga noveller och sånt :)
Jag hittade också foton...

Mina fina fina skor finns inte längre...


En gammal bild, modig frisyr...

Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hejsan :-) Min mailadress är [email protected] tyvärr kan man inte besträmma motivet själv. Kika under fliken linnen så finner du dom man kan köpa!

2009-02-18 @ 19:14:47
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0