Mamma fick en stickad baddräkt när hon var liten...

Här kommer lite uppdatering...
Jag har varit hos päronen och hittade några gamla sticktidningar från 80-talet.... modet då för män:



och varför inte....            

Mamma har lovat att sticka mig en tröja i grönt, denna modell blir det....         men dock ingen blixt på:) fast när jag tittade på bilden tyckte jag det blev någon slags symbolik i bilden då blixten är i mitten och det ser ut som typ energi. haha flummar kanske ut.  Sen har jag även fått träffa min roliga bror som när han tycker någon är en idiot utropar:
APSKAFT. hahaha världens ord!
vi andra fnissade typ på oss, i alla fall jag som fick det på hjärnan.

De har en väldigt rolig katt, eller två. Den orangea ja, det ser ni ju själva på bilden nedan, och den svarta som går efter namnet pantern pratar. Typ en gång när mamma och pappa hade en diskussion i köket och det blev tyst en stund, då hörde man ett MJAU från vardagsrummet. Dessutom glodde han skitmycket när jag kom, men han satt med en högdragen min och tyckte att jag skulle vara den som kom fram till honom och inte tvärtom.

                        


Nu måste jag dricka te för halsen börjar göra ont, ajajaj får inte vara sjuk nästa helg!!!

/ Halvseg och längtar efter ljus och nåt tecken på att jag är på rätt väg.

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha kissen på bordet ser ut som en surikat där han sitter haha

2009-03-01 @ 11:57:18
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Karin

exakt, jäkligt rolig sittstil!

2009-03-01 @ 12:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0