Mamma is back in town

Mamma har kommit hem från england nu, varit där sen i söndags. Allt hade varit bra förutom att det blev tekniskt fel på planet innan start hem. Efter en timmes försening kom de iväg och hon hade tänkt en massa på om motorn skulle gå sönder där i luften. såklart! och mamma var redan flygrädd innan liksom.

Jag blir väldigt påmind av livet och vad som kan hända. Jag har varit lite rastlös i dag och ifrågasatt varför jag sitter hemma och skriver på någon roman. Jag tycker om det till viss del, men jag SAKNAR min förra grupp och alla människor på utbildningen. jag saknar ett socialt sammanhang där man kunde skratta med någon åtminstone en gång om dagen.
Men det positiva är:
Jag gör något jag gillar, för min egen skull
Jag har en massa bra saker i mitt liv
Jag behöver inte veta allt just nu, vad vore meningen med att ha allt på en gång? finns ens det?


Kommentarer
Postat av: YsterSyster

Hey lilla lillasyster - bra gjort - som jag sa till dig för LÄNGE sedan DU SKA SKRIVA! Själv skulle jag aldrig vilja ha en blogg (för jag tillhör ju stenåldersfolket) men BRA att du gör det o håller fanan uppe för familjen. Morsan o dom har lämnat Englandet o det är väldigt tyst - du kan ju tänka dig ljudnivån när vi gick igång (alla fem samtidigt o morsan i falsett hahaha). Just nu har jag har strul med min hemsida o blir TOKIG för den måste flyttas o dom strular o strular - vill helst bara "lägga ner" för att slippa styra upp det men det går väl inte antar jag. Puss o kram nu o lycka till nu lilla bloggsyrra Ps. dom lärde mig göra sockerkaka - fy fan va ja är bra!

2009-02-20 @ 14:55:34
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: kakan

oj va bra, din senaste banankaka blev ju ingen succe:)

2009-02-21 @ 10:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0