Matglädje kom hit!

Shit susidus! ögoninflammation... ingen toppengrej. ibland när man jobbar går det just det bland ungarna, man spritar händerna och ber till han där uppe att man inte åker på skiten. Nä du ska nog inte slipa, ingen bra ide!

Jag stack ut näsan i den verkliga världen idag. solen som sken i snön stack i ögonen, det blev svettigt under halsduken men jag kom till bibblan och mataffären i alla fall. framsteg. Fast näsan rinner och hur fräsch tycker bibliotekarien man är när man säger Hej under en mossig halsduk och sedan storsnyter sig i en näsduk.
Känner mig piggare när jag kommit upp på morgonen och kommit ur nattdvalan. min säng är katastrof, får gräslig rygg av den. måste ha ny!
får lön och csn i morrn... hurra!

 Tänk vilken bil knight rider har...


 I MISS MIN MATGLÄDJE!!!!!

Längtar till april då en massa saker händer... Jag ska på big comedy med systeryster och Annica, Vi drar till ullared några stycken också och sen fyller jag år... och sen ska jag kanske få se Jenny dansa. och förhoppningsvis kan man ha vårjacka med. nu ska jag jobba på med skrivarkurs!
tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: YsterSyster

Bruden! Jag har just läst i SvD Kultur sidor (som dom hade med sig till mig från Sverige för jag SAKNAR svenska tidningar)om debut författare - jag tar med till dig när jag kommer över! Varför får man ögon-inflammation om man inte äns varit i närheten av någon som haft det! Fan då! Tjurig!

Puss/Sus som ser ut som en alien

2009-02-24 @ 12:36:10
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Karin

Syster... man vet aldrig var människor varit och grosat. vet du hur många bakterier man tar i varje dag? nä inte jag heller haha men jag gissar rätt många. Därför har man som standard på t.ex jobbet handsprit. de sjukaste ungarna vill gärna klänga på mig naturligtvis!

2009-02-24 @ 14:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0