Monday monday!

Måndag... härligt om man känner sig produktiv och  igång. Jag vaknade som vanligt av att Stina( glo-katten) misshandlade dörrkarmen och jamade. käkdags tyckte hon. Jag ignorerade det genom att lägga kudden över huvudet. sedan ringde väckarklockan vid 8 och då fick hon som hon ville. Det är som min kompis Annica säger: katter ger aldrig så mycket kärlek som när de ska få mat! mycket sant!
Jag hann med ett besök på bibblan innan jag satte mig framför datorn och skrev på min bok. det går framåt, två sidor kvar på den del jag lovade mig själv att skriva varje dag.
efter kursträffen i förra veckan har jag insett flera saker... dels att skriva handlar om så mycket mer än att bara skriva ner ord. blev rejält sågad av de andra på min inlämning. Min första reaktion: lika bra och kasta hela skiten! haha:)
Nu när jag bearbetat det några dagar har jag gjort ett utkast till planering av kapitlen i boken, vad de ska handla om och så vidare. Jag har klippt ut de stycken jag vill ha med mig från första inlämningen, ska sätta in dem vartefter i min historia. Jag har skrivit tre och en halv sida på dryga timmen, vilket känns bra. 
Tänkte avslutningsvis dela med mig av en bild jag hittade i mitt gamla fotoalbum... hade verkligen schyst klädstil när javar ung och naiv haha... enjoy!

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du också har en blogg. Då kan man hålla koll på vad du gör :)Kram

2009-02-16 @ 15:04:37
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/
Postat av: Femma

Jag tycker nog det stiligaste var hållningen!

Bra jobbat!

/Från en som inte jobbar lika bra, utan läser din blogg istället.

2009-02-17 @ 12:15:38
Postat av: Annica

Ha ha randigt är rätt!

Jobba på med din bok så man får läsa den nån gång. Din blogg ligger nu under mina favoriter! :)

2009-02-17 @ 15:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0