Onsdag...

usch när jag tittar mig i spegeln så ser jag så trött ut.  Kan bero på att jag funderar järnet på vad jag håller på med egentligen. Jag kommer inte få någon titel av denna kurs jag går, jag kommer ha lärt mig att skriva och att jobba med texter. och det är ju bra för min hobby. Men vad händer sen. släkten frågar och frågar... " vad blir du av det här då?" och " har du fått nåt sommarjobb ännu?" Jag kan förstå deras frågor , de är alla vuxna, de har alla jobb och gör alla saker rätt ( barn, jobb, villa, husdjur, renovering), men jag som fortfarande letar, jag som inte stannat upp ännu. Jag håller god min och låtsas vara skitnöjd med mitt liv. Sanningen är att jag inte alltid är det. men det kan ju bero på att jag hela tiden får pikningar om att jag lever fel, " varför tar jag inte hem någon man så jag kan räknas som en hel människa"

Men nu ska jag köra på och skriva och fixa hemma idag, varit och handlat mat på Ica maxi med min dramat ( alltså en sån där väska på hjul som man kan lägga mat i bland annat. min syster i england höll på att skämmas ihjäl när jag berättade om den. tyckte jag var en tant hahaha. men den är suverän om man inte har bil, slav eller vågar cykla. Man slipper få schimpansarmar av bärandet så att säga!


Kommentarer
Postat av: EmmaFlemma

2009-02-18 @ 18:06:22
Postat av: EmmaFlemma

Hej.. blev visst fel första gången jäkla mac....

jag vill ha en ny dramat... min gick sönder nr jag dunkade den i marken efter att ha dragit ur den ur racern... förövrigt så ser jag fram emot fredag... inte för jag tror du ser det här men hoppas du gillar kallekon... tänkte ha det på smörgåsarna....

gillar dej skarpt!

2009-02-18 @ 18:09:26
URL: http://www.metrobloggen.se/dp
Postat av: kakan

oj då... får jag också mackor.. med kallekon till och med!

Jag gillar dig med asmycket.... känns väldigt bra att vi håller kontakten!

kram

2009-02-18 @ 18:25:18
Postat av: Jenny

Visst är det jobbigt när folk alltid ska lägga sig i och man får höra att man lever fel etc. Men jag tycker du e duktig Karin. Modigt av dig att våga ta steget och göra det du vill. Lev livet nu. det andra kommer senare

2009-02-18 @ 22:41:35
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: kakan

Tack jenny för fina ord! det gav mig lite mer kraft att köra mitt race!

2009-02-19 @ 12:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0