Päron i full blom...

Haha tack för roliga kommentarer... !
Måste ta tillfället i akt att kommemtera Mia och Klara. Jag älskade avsnittet igår, särskilt jennifer som skrattade med sig själv i soffan och härliga Tahbita som säger böll om boll och inte kan mata ormen med den lilla musen. bakom den galan roliga humorn finns en otroligt snäll person i henne!
Jag visar en bild nedan, mina föräldrar har ingen dator och vet nog inte vad en blogg är, därför kan jag nog visa den utan deras vetskap haha. dessutom är den nog preskriberat sedan länge. hahaha


hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha Mia och Klara är klart bäst. Jag höll också på att garva ihjäl mig när Jennifer skrattade i soffan. Braaaaaaa.......

2009-02-17 @ 19:28:52
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0