stäng, det drar.

halvt vrålhungrig efter hemkomst från kören ,men måste bara kort göra ett inlägg. Jag jobbade idag, roligt för barnen och personal är super på stället. under eftermiddagen då jag vid ett tillfälle fick höja rösten, sätta mig på barnets nivå och säga att det är inte okej att brotta ner någon som inte vill, just då känner jag en liten hand dra ner min tröja över min kala rygg som kikat upp. haha! barnet tyckte väl att jag borde skyla mig eller nåt. Jag började förstå känslan som barn kanske känner när vuxna hela tiden drar i deras kläder, drar i blöjan och så vidare.

Näst sista körövningen innan uppvisning. känns hyfsat. kunde flera sånger utantill, stod där utan min pärm och sjöng. några sa att de blev impade:), och som vanligt börjar man säga typ: ja fast den här låten är ju svår...
alltid i detta land ursäktar man när man gör något bra. SYND!

mums kvällsmat och film... tror den heter " V för vendetta", Natalie portman brukar alltid kännas äkta.

måste kila ut i köket...


Hittade denna bild i nån gammal klick, och jag lovar det här kommer intebli någon modeblogg. Men jag tycker klänningen i all sin prakt är fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0