Lördag... veckans bilder...

Hallå... haft en toppenfredag. Först vaknade jag på morgonen och visste att jag skulle till badhuset. klockan slog långsamt, vid nio stod jag och trampade ivrigt vid dörren. vi skulle mötas vid tio. höll mig på mattan och åkte spårvagn vid halv tio, sen kom de kompisen emma och hennes två härliga ungar. Vi hade jätteroligt. Tillbringade mycket tid i barnpoolen, där kompisens dotter sa: jag är sjöjungfru och du är havshäxan. hahaha schyst!
Jag lekte med full engergi bland låtsaskrokodiler och snyggingpappor. 

Vi åkte hem till dem sen, trötta och lite hungriga. Därför gjorde jag bort mig på spårvagnen ( men får väl bjuda på det! eller hur Jenny!) Jag skulle resa mig upp och ställa upp en av våra väskor, när jag sen skulle sätta mig hade jag glömt att sätet var av sådan sort att den fälls upp när man reser sig. nästa sekund fann jag mig sittandes på golvet med en öm cp-knöl ( armbågen) och Emma garvade. Jag med, i en svag dimma av seghet i kroppen och klor.
och just det, vi såg en barnfilm hemma hos dem, där tjurarna hade ljuver....?????!!!! varför!
snacka om att lura barnen!!!

kvällen blev också en höjdare då jag åkte ut till Jenny och kollade på Saw 2. Vi fikade och pratade och höll kuddar för ansiktet. Det är läskigt med smärta och psykologiska grejer. Tack Jenny för en kul kväll... får vi göra om! 

 Skönt med sol!


Fördelen med svartvita foton är att man inte ser så blek ut, bara grå hahaha.


 Just D, idolkort, men....

 Men vad är detta för autograf?



Funderar på att fixa min hår så här... permanenta mig alltså! vad tycks?

Måste gå till tvättstugan nu, kram!





Kommentarer
Postat av: EmmaFlemma

haha... kunde inte låta bli o dra på smilbanden... fast att jag är super trött nu efter kalajset.. men nog fanns det en o annan snygging pappa.. hehe en gång tappade jag nästan talförmågan...



2009-02-21 @ 19:25:48
URL: http://www.metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0