sjuklings rapport

Legat som en sjukling ömsom i min säng och soffa. igår kunde jag inte sitta eller stå, det slutade med att jag lade mig på golvet och yrade. Någon slags magsjuka gjorde ett besök hos mig. Inte välkommet. Inte för att jag kräktes, men svagheten efter att magen är tom är den knepigaste. åt typ riskakor och nyponsoppa, 10 makaroner, halvtittade på one tree hill och efter mia och klara igår somnade jag på stört. tydligen hade jag lagt mobilen under mig för jag vaknade imorse av att det gjorde ont i ryggen  haha. idag är jag stolt för jag kan gå runt och fixa lite grann, gå ut med sopor och faktiskt gick det ner rostat bröd och varm choklad till frukost och ärtsoppa till lunch. tittade på Knight rider också haha. en underskattad serie med David Hasselhoff, när man är sjuk i alla fall och inte är lika knusslig med saker och ting.
Stina driver mig till vansinne, stänger köksdörren och får panik, inte en gång utan snarare 10 gånger om dagen. annars gillar hon att använda min mage som trampolin. Ingen bra ide särskilt nu.
Jag vill hälsa till susidus att inte slipa järnet och ta ut dig, bli frisk!
Nu ska jag släppa ut vildkattan som sitter bakom glasdörren och ser olycklig ut:) fast det är helt och hållet hennes eget fel!


Kommentarer
Postat av: YsterSyster

Skönt du är bättre nu lilla gumman (för då kan du ägna mer tid att tycka synd om mig istället hahaha) - åkte på ögoninflammation nu också - hur konstigt är det!? Slipa eller hacka puts är det inte tal om här nu i det här tillståndet - även jag måste inse mina begränsningar - eller? - särskilt som jag knappt ser något, allt är en dimma!

Puss/Sus

2009-02-24 @ 09:13:27
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0