" Varsågoda!" ( Sunes sommar är bäst!) Basketlaget fyller husvagnen...

shit vet inte var jag ska börja...
Jag var på väg hem från affären då jag tänkte: vänta lite, den där kvinnan känner jag igen... hmm. Jag kunde lätt utesluta mamma och släktingar.

suck fast måste bara dra ett sidospår... en gång för några år sedan när jag var på öb med mina päron , så hade vi gått lite olika håll. sen när jag skulle möta upp dem vid schampot hörde jag en röst säga: henne känner jag igen... ( lite frågande till långa farbrorn brevid henne). Suck en mamma som inte känner igen sin egen dotter säger till pappan att det är något hon känner igen i tonåringen som kommer emot henne. Så jäkla typiskt!

i alla fall, jag rensade i mitt minne vem den kvinnan kunde vara... sen kom det bara. Jag hade precis passerat Sunes mamma!!! Alltså Carina Lidbom som spelar Sunes mamma. Hon gick runt med sin vita hund och såg en aning disträ ut. skulle vänt om och bett om en autograf eller nåt.
pratade med mamma idag, research för boken. Hon nämnde ytterligare en gång att hon inte kan dricka kaffe när hon är så sjuk... varje dag i dagarna tre har hon tagit upp det haha.

Var på musikal idag... himla bra och fin och bra budskap. Dessutom var det roligt att se några av mina gamla klasskompisar.



De hade tydligen blivit en aning grå med....



observera anden andra från höger... ser ut som han smyger. Kanske skulle han hugga in på hans kompis som låg nere i backen, för jag hade no bread i min ficka.

Ska jobba extra i morrn och sedan fylla mina lungor och själ med musik och sång på kvällen. som jag har längtat. i två veckor.
kram




Kommentarer
Postat av: Anneli

Du skulle ha vänt om och frågat om du fick en autograf, det skulle vara något att skryt med för sina vänner

Kram

2009-02-27 @ 15:44:37
Postat av: carro

Hehe coool att se henne!! Tycker anden var supersöt när han "smög". Hahahhaa kram

2009-02-27 @ 18:14:06
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: YsterSyster

Jävla unge!!! Fattar du hur det är att skratta åt dina kommentarer när man har HOSTA - T tycker jag inte ska läsa dom på ett tag nu (tills jag slutar hosta alltså) hahaha ja just det - gör jag någonsin som jag blir tillsagd - nääääppp! Puss / sus Ps nu tjatar han att jag vi ska gå o lägga oss också och för att ge mig en sista push så stänge han av tvn nu (den lilla gullemannen asg

2009-02-27 @ 21:52:06
URL: http://www.art-by-susie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0