Förklaring

haha roligt med ett anonymt inlägg...
svar :Ja
Jag ska skriva kontrakt i morrn, men jag vågar nog påstå att jag fångat grisen i säcken i alla fall...fast det är väl ett negativt ordspråk eller??
Kan inte riktigt fatta det ännu...
efter samtalet i morse blev jag uppspelt och det ledde till:
Jag mådde illa
Jag erbjöd mig att rensa avloppen på jobbet, helt frivilligt efter att chefen sa att det behövdes hahaha.
Jag bjöd päronen på fika på färgargården som tack för flyttkartonger.

Dagens fråga: Vilken är den fulaste färgen du vet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det fulaste färgen jag vet är sån "trick-film-vägg-grön"..



Den gulaste färgen jag vet är "gul".

2009-07-28 @ 22:35:21
Postat av: lejnus

det här var ju svårt.. det var iaf jag nyss också

2009-07-28 @ 22:36:06
Postat av: dp

haha det anonyma inlägget i föregående inlägg var inte så kusligt spännande det var bara min dator som flippafe ut totalt... behöver du mer flyttkartonger så vet du var dem finns... o så undrar jag ju när du flyttat o du vill umgås någon dag...

2009-07-29 @ 08:57:12
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Anonym

angående färger så beror det helt på situationen.. men neongul o neongrön är inga direkta favoriter...

2009-07-29 @ 08:58:07
Postat av: Jenny

Lila är den fulaste färgen. blää. Grattis till lägenheten. KJam

2009-07-29 @ 15:18:20
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Men gud, jag tycker lila är jättefint och alla neonfärger också - lite utanför känner jag mig nu men å andra sidan tycker jag alla färger är snygga - särskilt när dom torkat.

Pussillipuss

2009-07-29 @ 20:35:56
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0