Gratäng mm mm mm

Måste ha handlag för matrester...

Jag blandade makaroner ( kokta) med tomat, paprika, kalkon, majs och creme fraiche med en av estrellas dipsmaker ( jag gillar fresh island tror jag den heter)...lade röran i en form och på med riven ost. Sen in i ugnen på 225 grader i ca 15 min...
Jävlar va gott det blev!

Såg dirty dancing i går kväll, patrik swayze han kan han hahaha! men han ser ju helt galen ut nu, :( sjukdomens fel.
Men han kan åtminstone se tillbaka på allt och tänka att han gjorde världen osäker med Dirty D.
Nu ska jag ut och cykla...för jag rör mig så jäkla lite på arbetstid liksom hahaha...men bättre kondition har man nog fått för jag blir rastlös när jag är ledig och inte rör mig.

kram och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0