Här kommer Peppi...

Snart ska jag glutta på lägenheten i jävla guldringen...nävars...säkert fint och bra för de som gillar fula konstverk i sten och alla hus ser likadana ut.  Men jag ska väl inte säga hej förrän jag vet...för vem vet. Jag kanske blir kär i lägenheten. Jag får väl göra som ett dagligt inlägg om guldringen och livet där om det blir hahaha. Inte ett skvatt händer.

+ lista:
De verkar tänka miljövänligt där
Lägenheten är hela 9 kvm större än min
hyran är helt okej

- lista:
Jag vill inte bo ute i navestad
Jag vill kunna ha gångavstånd till stan och skolan
Jag vill inte bo i navestad hahaha

Låter ju lovande Karin! hahahahaha

Var med emma i dag på stan och vi fick "pippi " på anteckningsblock och pennor och markeringsflikar då vi båda ska plugga i höst...känns så skojigt! Sen käka vi lunch på Pause, men lite snålt med lammfärsbiff, och vi var så sugna på lax.



hahahahahahahahahaha Vilka jävla roliga glasögon emma tyckte att jag skulle ha hahaha och typ det roligaste jag läst är något lands variant av vår Pippi..Peppi stod det på lådan med pippi-servis. och ja jag fnissar fortfarande...
nä nu ska jag väl börja dra mig till visningen av lögenheten i landet opersonligt.

kram kram



Kommentarer
Postat av: DP

faen va snygga vi är... fnissade redan innan sidan var färdigladdad för tänkte snart kommer den vackra bilden... haha

2009-07-15 @ 22:00:39
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Jag VILL att du ska köpa dom glasögonen - du ser ut som en alien - såååååå roligt Puss

2009-07-16 @ 09:23:45
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0