"Jaha är det därför posten luktar skit?!"

Katten har nog ett alterego som skunk. Varje gång jag håller henne ( för att träna henne på att det inte alltid innebär dödlig livsfara eller resbur) så avger hon nån märklig doft...haha.

Och sen...vilket jävla tjat om Michael Jackson...okej han är död och det är ju ingen trevlig upplevelse liksom, kan väl inte jag veta i och för sig men men...
Det är väl ingen som skriver om Agda i hult när hon dör...fast hon gjorde ju inga hitlåtar på 80-talet...typ dansade polka bara...
och hon opererade ju inte sig och blev svart istället för ljushyad...
och hon körde ju inte på i det tempot så att näsan inte pallade trycket för alla operationer...

Nä det är ju viktigt att sätta upp en person på ett ikonstadie...särskilt en som verkligen var sann mot sig själv, var nöjd med sig själv och aldrig gjorde konstiga saker mot barn, såsom inte höll dem utanför balkongräcket eller  inte tvingade dem att ha munskydd på sig. NOT!

Är det så här vi är i världen...vi älskar och hyllar när personen är död, men anklagar och pratar skit när han är i livet?
Då är jag nog en alien tror jag...
Kärlek till alla i mitt liv som jag tycker om...och ni vet vilka ni är! :)



Nä jag ska allt lyssna lite på Ronny och Ragge och bjuda grannen på lite humor på hög volym...
Skivan vars mellansnack jag nästan kan utantill sen barnsben hahaha
rubriken är en godbit från dem.

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Håller helt med!!!!

puss Sus

2009-07-07 @ 22:04:52
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: DP

helt o fullt rätt...

2009-07-08 @ 08:13:25
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: carro

Håller med dig! Hahah inte visste jag att du gillade Ronny och Ragge!! De är asbra, eller vad man ska säga. Hahah

kram

2009-07-08 @ 08:58:42
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0