Jaha...sunday...

Bortskämd med skjuts blir man...idag fick jag ta bussen till och från jobbet och det kändes fan som bussen cirkulerade i pyttekolmården i en kvart på hemvägen. Vaknade raskt när ungen framför gallskrek rakt ut. köpte en trisslott på OK, yes jag vann inte! Då har jag förhoppningsvis haft mina tre otursgrejer nu och sen räknar jag in att jag snubblade på en trappa idag in till en stuga och naturligtvis på bästa sändningstid för en bil fullpackad med semesterfirare susade förbi...säkert förgyllt någons dag i alla fall hahaha.

Läste Alex schulmans krönika i gårdagens aftonbladet...han listar sköna svenskar, den om ernst fick mig att gapskratta ( slutet):



Och kanske håller man på och bli en galning, men eftersom jag i princip tittar på morgontv var morgon innan jobbet hamnar jag ofta framför det här programmet en stund...



Och hur moget är det hahaha.

Nä bäst att vaska fram försäkringspappren på cykel som den jäkla tjuven tog...man blir ju helt snurrig. Jag känner mig lite som hon som sålde pengarna och tappade smöret...eller var det tvärtom.

Tack för uppmuntran och agg mot tjuven...inte för att det hjälper ett skit för att få cykeln tillbaka men men ....hahahahaha
( De som inte fattar ironi: Det var ett skämt!)

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Har provat flytta väggen med pekfingret men det löste inte problemet med dörren o golvet (trots att jag är i England hihihi) men tack för tipset ändå asg Fick ju lite att skratta åt i allt elände i alla fall och det är ju bra. Hjärnan går på högvarv för att finna en lösning så i morgon fixar jag det nog. krml / sus

2009-07-26 @ 19:58:02
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0