Moget samtal= Vuxenpoäng!

Jobbet går bra och jag känner mig inte som en dötrött iller längre utan orkar faktiskt hitta på lite mer än att vila i soffan på kvällen haha.
Men idag när cheferna frågade hur det gick kände jag att nu är det dags att vädra ut...
Så jag berättade att jag gärna vill dela upp alla stugor och rum så man vet vad man själv ska fixa under dagen för fan va stressigt att köra allt i hop. Vi är tre som ska städa, två av oss gör det, den tredje käkar godis och tar det segt...
ahhhh blir galen! Jag vill göra rätt från mig, jag vill göra ett bra jobb men om vi alla ska gå ihop hela tiden hinner vi ju inte med alla områden. Och varje gång jag föreslår det, att vi ska dela upp oss så svarar segisen: Men det går väl inte snabbare för det...?!
Eh jo!!
För då vet man att åtminstone att alla områden är bemannade så att säga.
Jag har märkt en sida i mig som jag tror är bra...jag styr gärna upp saker och så...
och eftersom jag sökt producentlinje så passar den ju:)
Men cheferna i alla fall, de tyckte det var bra att jag snackade med dem om  det och nu har vi haft möte och det känns skönt att jag ska slippa tjata och föreslå, nu är det bestämt! Och förhoppningsvis kommer jag inte stressa sönder och få diarremage efter denna sommar hahahahahaha!

Kan inte ni berätta vad ni gör om dagarna? Jag blir så inne i jobbet och inser knappt att det är sommar...



Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Bra gjort - det är så en slipsten ska dras Pussgurka

2009-07-08 @ 19:42:16
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Jenny

Kanonbra att du sa till cheferna. Förutom jobb så lyssnar jag och dansar hehe. Hmm umgås väl lite med familjen också haha. Men har kommit fram till att dansgruppen betyder mycket för mig så ja just nu är det mycket dans. Man kan säga att jag har dansat mig ur det gångna året om du förstår vad jag menar

2009-07-09 @ 09:12:09
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: DP

vet du vad gör vavavava vill du vetà??? *skitspännande är det!!!!!



j...o....b...b....

2009-07-09 @ 15:51:56
URL: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0