Regina Spektor är grym ( usch va fjortis det lät!)

Nageltrång i händernas fingrar..för visst kör man in naglarna i diskhoarna och nageln spricker. och själv står man och försöker att inte skrika  AJ FAN. Man vill ju inte skrämma bort gästerna haha.

Idag när jag sovit ut och inte är lika lättirriterad( mest för Sus) så blev jag mer uppåt...dels sken solen, sen kom det regn och blåst. Alla väder är bra för det är likadant med alla känslor. Vad skulle det vara för mening om man t.ex gick runt och var superglad hela hela tiden. Nä variation är bra. Då uppskattar man livet mer tror jag.

Ett farväl idag...



Tyvärr men du måste skrotas...för inte har du hjälpt min syn då det läckt in damm så skärmen är alldeles lullig.

Välkommen...



Bild från grillandet i går...



Eller nä här grillade vi ju inte direkt soffbordet...men gott var det. Inte bordet alltså utan maten.
Carro och Jenny med kidsen...möjsigt ( mysigt på östgöta) för man fick kram och puss när jag var tvungen att gå till bussen.
Jäkla stina trasslade in sig in en av mina fina fönsterlampor i morse..kras. Andra gången hon gjort det...med samma slags lampa. Borde kanske lärt mig nåt hahaha.
kram

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Nokia!!!!!!! Suck

2009-07-31 @ 20:34:13
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0