Roliga kommentarer...

Det är en ren fröjd att läsa inläggen ni skrev Emma, susie och jenny...man får fnissa så mycket och det behövs ju efter att man slitit järnet för latkollegan maskar på i långsammare fart än masken själv. Och sen kommer hon och säger: Är du stressad? lite frågande så där . Jaaaaa! Tänkte jag, men sa det inte utan svettades i stället. 

Tack för länk Jenny! Och kravet ökar ju inte direkt på att man ska skriva på boken hahaha. Jag har skrivit en påminnelselapp som säger: " Det blir ingen bok om man inte skriver Karin!". Men lustigt nog hamnar den längre och längre in under modemet...hahahahaha.
Jag får skriva på den när jag bor hos päronen i en månad ( kanske) för att det blir glapp med lägenhetsbytet. Allt för att inte bli tokig liksom...tänker på att det är väl att räkna med att man väcks av en försynt knackning och sedan någon som öppnar : Karin...?!!! Dags att gå upp! Ni som träffat mamman ifråga vet hur hon låter...
Men jag är så tacksam så...och riktigt sugen på att flytta och göra i ordning snyggt. och mamma är helt förundrad att man kan se planlösning på lägenheter på datorn och sa: " Ja man får nog kapitulera och kanske skaffa en dator..."

Och självklart Sus...garderoben är alltid öppen för dig haha! Och gissa vilken lägenhet jag är erbjuden...i guldringen.
Snacka om miss...då vi snackade om att det inte är min typ av område men men ska kika på den i morrn i alla fall och ser jag potenial så tar jag väl den liksom...någon som vet var guldringen ligger?!



Favorit i repris! Jag älskar störda djur... hahahaha alltså av ljud , inte i största allmänhet!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gudlringen ligger ju i navestad döööö

2009-07-14 @ 19:23:12
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: DP

haha... det roligaste var att när jag läste så tänkte jag på hur din mamma låter o så små fnissade jag o sen stod det som det gjorde o då småfnissade jag lite till o jag är inte klok är trött o jobbade över bara för att det var så kul.... jag måste vara sjuk sjuk sjuk... go natt...

2009-07-14 @ 23:58:10
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Fan då! Men det får väl gå - MEN LOVA att du fortsätter söka någon annanstans o flyttar direkt då du hittar något som jag tycker passar bättre för dig - för det är väl vad jag tycker som gäller eller - eller inte hahaha. Det kan ju vara skitbra kanske bara jag som har förutfattade meningar - som jag hade när jag flyttade till Hårstorp o det visade sig vara jättebra :-) Puss

2009-07-15 @ 10:28:34
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0