Söndag eller?

Knappt någon koll på vilken dag det är...jag åker till jobbet, städar som en galning, fnissar med jobbarkompisarna och sen hem...det enda man ätit är frukost och klockan slår 4. Det är helt sjukt, för vi hinner inte äta under passet och magen ställer om sig snabbt för både jag och en annan tjej får typ ont magen när vi käkar lunch på våra lediga dagar...
Juli - månad kommer nog handla om det här...för när jag väl är hemma så är jag så jävla hungrig och sen blir jag seg och sen käkar jag jordgubbar i stora lass som efterrätt, vilket gör att jag blir as kissnödig klockan 2 på natten..
Not so good!
Men snart vet jag om jag kommit in på skola...eller inte haha.... men då vet jag i alla fall!


Kommentarer
Postat av: DP

haha... det slog mej faktiskt på vägen hem från jobbet idag att jag undrade vilken dag det var... suck... blir så när man är bort hemifrån för länge...

2009-07-06 @ 16:32:43
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: carro

Tackar, bordet o 4 stolar kostade 900 kr. =) Precis lagom när man är en fattig student.

Vi måste ta o grilla snart..

kram

2009-07-07 @ 08:47:29
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0