Sweet jesus mighty god

Dagens bilder...
Efter jobbet slängde jag på mig min prickiga klänning och njöt i parken. Så pass mycket att min stjärt somnade och jag vaggade hem... men skitsamma här kommer kontentan av eftermiddagen:



Mjukglass med violtopping...sommarens mums!



Spontant kände jag när jag läste detta läsarinlägg i Klick, tidningen som alltid skriver sanningen hahaha:
Men käre värld!
Okej jag kan relatera till någon slags ytlig sorg t.ex när Heath Ledger dog...då kunde jag inte kolla på hans braiga film: 10 orsaker att hata dig, men jag fick inte panik, ångest eller svimmade direkt.
Analys: Människan måste ha satt samman sin lycka med Jackson på något sätt...hon får nog ångest av något helt annat egentligen.

Vilka är era favvoskådisar/ musiker?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Favoritskådis: Michael Jackson haha nä skämta bara. Anthony Hopkins och Tom Cruise. Brad Pitt är den snggaste i allafall.



Musiker så är det bandet Bob Hund

2009-07-18 @ 11:00:22
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Lejnus

Skådisar blir nog Morgan Freeman och Nicole Kidman!

Musiker är för många för o lista..



+ Tack för en god monopol-match! Extra god för att jag vann.. :)

2009-07-19 @ 00:34:37
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Helt klart John Lennon o när han blev mördad o jag tjöt som en galning i veckor så vrålade ungarna i Igelfors "John Lennon är död" efter mig. Skulle ha klippt till dom - kan man göra det så här långt efteråt eller skulle dom tycka det var konstigt :-))

Skådis: Jeff Bridges = jävligt snygg OCH bra o så Nicolas Cage förståss

2009-07-23 @ 15:48:20
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0