Störtflod

Insiktsfull dag ...
Jag satt på bussen hem från jobbet och det kändes som jag skulle kräkas för hur jag än vänder och vrider på allt nu så finns det nackdelar och fördelar och jag kan inte ta ett beslut.
Men sen tänkte jag ( för att inte kräkas på sätet framför...det räcker liksom med att jag fick avloppsvatten i ansiktet idag)
Okej Karin, det är mycket som du inte vet...men vad är det som du vet då...
och då kom jag på det här i  alla fall:
* Jag har sagt upp lägenheten till sista augusti
* Jag har ofta tänkt att jag på något sätt tar den enkla vägen genom att jobba som förskollärare, men det är ju ett  betydelsefullt yrke!
* Jag har på något sätt tänkt att jag måste göra något annat för att bli någon bra person...
* Jag har alltid varit den där duktiga, skött mig och försökt ställa upp och hjälpa alla...jag bara känner att jag behöver vara lite spontan och oansvarig...men tiden är väl rätt mycket förbi...men något litet miniäventyr behöver jag! och jag tänker toscana.
Nä nu ska jag tjuta lite rejält över att jag stressar och är trött och är ledig i morrn så så det väller ju upp till ytan när jag slappnar av ( typiskt :) och faktiskt inse att jag inte behöver bevisa något för någon annan!
Och jag hoppas att ni läsare hänger med för här svänger det snabbt haha...
så rebusen i gårs svar blev...trumvirvel...Malmö. och dit ska jag inte...längre hahahahaha snacka om velighet i landet kaos.



Jaha okej vad ville jag med bilden..ingen jävla aning...hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0