The past and the future

Ska man bli nervös av att dator låter : pip och sen tystnar. Äsch orkar inte tro att den ska explodera.
Nu är det skrivet och klart och i slutet av augusti bor jag i drömmen. Jag visste inte innan jag bestämde mig för att flytta...men tydligen finns det lägenheter som skriker: Det är mig du ska ha!

När jag kom hem sen så låg det ett brev från england...med det förflutna...tack så jävla mycket sus för att du påminner en haha...



...känns som hundra år sen....och en halv mamma.

Nä nu ska jag fira med ljummen cider och längtan efter sötmandel...inte godis. ni hörde rätt!

Dagens fråga: om ni fick vara en kändis för en vecka, vem och varför? Jag skulle nog vara Jennifer Aniston tror jag, och gärna under inspelningarna av vänner för då kunde man gå runt och skoja med de andra friends-vännerna.
Gårdagens svar pekade på att den fulaste färgen är åt neonnyanserna och lila. värst vad ni svarade lika hahaha

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Min dator verkar inte ha funkat bra härom dagen (när jag skickade min fulaste färg men nu funkar det igen - varför vet jag inte)

Mailar dig o förklarar fotona - eller ska jag bara säga att jag vill att du ska lida lite - not!

krm/sus

2009-07-29 @ 20:38:31
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Karl XII

Tjohoo igen glömde ju säga att jag ju vill vara Greta Garbo (utan Karl XII som påhäng)- någon (läs idioten b)sa en gång att jag såg ut som en blandning av Greta Garbo o Karl XII men med mycket mer drag av Karl XII - snällt :-( Tycker om hennes filmer.

Annars så väljer jag Agatha Christie för då skulle jag veta alla lösningar på hennes böcker och bo i ett väldigt fint hus (Greenway) vid floden Dart.

Flipp / AgathaGreta

2009-07-29 @ 20:49:22
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0