Vad säger man...

Susidus...skulle hälsa från vår morsa att deras katt blivit biten i tassen, att det kom mycket blod och att hon torkade...

I dont know!
Och att du som gillar djur så mycket ( ???????) skulle bli så glad om jag skickade en bild på katten...( ???????)...
men här kommer den då...




En annan grej...
Tatueringar att ångra...

* Tassavtryck
Vare sig de går uppför armen eller låret...hur förklarar du det för mormor Agda som undrar varför du är så smutsig på benet...sen inser både hon och du vad det är och var det är på väg....

* Kinesiska tecken...
Visst , någon sa att det tecken du valde betydde kärlek, hopp eller mod...men om du inte är hemma i det kinesiska språket så kan det lika gärna betyda bajskorv.

* Tatueringar i ansiktet...
Något infall som leder till att du numera sitter i en kyrka och trotsar gud med din döskalle på pannan....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med. Vem fan kan tatuera in såna

2009-07-04 @ 21:12:16
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Tack för informationen - eftersom jag bryr mig hihihi. Jättefin bild på katten (vad den nu heter) i alla fall. Det är den som är jättegammal va?



Själv är jag glad att jag lever och att T lever för 2 minuter senare o han hade haft flera hundra kilo tegelsten över sig - ONT!

Kremla / Sus

2009-07-04 @ 22:53:51
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0