Bu!



Läskiga hus, barn som går i sömnen, mördare på fri fot. Jag finner mig inför en psycho-filmkväll hemma hos emma.
Det återstår att se om jag sover efter det. hahahahaha
By the way skivan som snurrar i min cd-spelare: Marit Larsen - under the surface
Så jädra bra! helst på repeat och shuffle...
och låten: it`s not my name- the ting tings är såååå bra. Hörde den i new yorker-butiken när jag kollade jeans medan Madde letade getingdräkt hahaha ( nävars...bara Madde som fattar :) till en fest. Men låten i alla fall...det kändes som jag nästan brast ut i spontan dans hahahahahaha. Det vore nåt det!


Kommentarer
Postat av: DP

buuu... vi ses snart...

2009-06-05 @ 18:24:37
URL: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0