Frihet- med en gräns

Sablar jag föll för impulsen...kollade på trailern till filmen New Moon. Nu blir jag ännu mer sugen att se den och premiär är i november.
Var på bio igår...äntligen lite nöje...när jag jobbat intensivt i längre perioder känns det som jag inte hinner med allt utom äta, sova, ta bussen, jobba, hem, äta, sova.
Så tack jenny för en mycket bra kväll! Och samtal om twilight...kul att vi är två fantaster haha.

På spårvagnen hem satt jag och njöt av frihetens klang haha, då några studenter utanför skrålade värre än vargen i Bamse: För vi har tagit studenten...för vi har tagit studenten...för vi har tagit studenten...fy fan va vi är braaaaaaaaaaa!
Ett småleende kom över läpparna och jag tänkte: Njut så länge det går tjejer och killar...
När ni gått ur skolan och dagen efter uppenbarar sig är det bara att öppna famnen för arbetsförmedlingen!
Om ni nu inte redan vet vad ni ska bli, vad ni ska göra...då skrålar jag med er med tryck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0