Hjälp...Jag är med i mitt liv

Finally...hittade några mystiska bilder som försvann från filen med spa-bilder...

Emma fotar så roligt...



Man ser knappt vad som vad är vad...men jag gillar bilden jättemycket just därför. och för första gången kanske så tycker jag inte att min kropp ser konstig ut i badkläder:)



I miss you frukostbuffe! Man fick ju fan mersmak av all lyxmat och magen typ protesterar lite grann när jag käkar vanligt käk igen haha...



Det ljuva livet...avsvalkad, värms upp i solen med en vän vid sin sida och en lättsmält tidning i knät...

Man blir helt psyko av att sova på eftermiddagen...alltså jag har bytt ämne nu till i dag...haha
Jag var på stan med Jenny, blev tröttare än en gnu. Kom hem, löste ett korsord och tro fan...
Jag vrålsomnade och vaknade en timme senare, radion skrålade, klockan var halv 7 och jag var grinig. Bra ide!!!!!! Skällde lite på brödrosten som tröst hahahaha.
Nä nu ska jag käka kexchoklad och fira att jag i alla fall börjat spåna på en B-plan för hösten då plan A verkar gå i stöpet...hahahaha ja nåt måste man ju göra och jag väljer skrattet!
Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: DP

ja man är väl bäst på o fotografera ;) skratt klart du är fin...

2009-06-07 @ 12:57:19
URL: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0