Inget spikat!

Jag sänder ut några förslag på vad jag skulle kunna bli och sen får ni gärna kommentera och tipsa...

* Förlagsredaktör
* Jobba på radio
* Producent
* Dramapedagog
* Arbetslös hahaha

Jag gjorde arbetsförmedlingens test och resultatet visade på fyra områden som jag är mest intresserad av, grundat på deras frågor så klart:
 1. Teater, musik, film
 2. Bild och form
 3. Informera
 4. Köpa, sälja, marknadsföra

sist kom överraskande hahaha: Industriell tillverkning och köra fordon.



Mamman som var snäll i går VA??? Jo men visst, vi hade ett samtal om flytt, livet och jag märkte inga baktankar från henne. Hon var schyst helt enkelt! Mirakel kan hända alltså! Här är hon på bild, oerhört stolt över ett fågelbo hon hittade i skogen :)

Kommentarer
Postat av: YtfluffigYsterSyster

förlagsredaktör skulle passa mig och dig med tror jag - jag tycker om mycket ansvar o omväxlande arbetsuppgifter, kreativt =bra! http://www.kollega.se/index.cfm?c=9973



Producent - mycket organiserande o ledande - vill du det? Men också ett kreativt yrke - som jag tycker du ska ha. http://www.dramatiskainstitutet.se/web/Mimmi.aspx



Jobba på radio - hmm vet inte - http://www.falun.se/www/falun/stk/radio.nsf/doc/7075C4373F158249C1256BBE0047EEEE?OpenDocument&Expand=5 - visserligen från Falun men kanske något liknande finns hemmavid.



Dramapedagog - Skulle jag aldrig vilja bli men jag tror det skulle passa dig utmärkt - http://www.ungateaternatet.nu/guestbook/?position=90



Arbetslös - skönt första 2,5 dagarna sen får man väl damp! I alla fall jag.



Annars håller jag fortfarande fast vid att jag tycker du skulle passa perfekt som rolig krönikör på någon tidning. Men kanske man måste börja jobba från botten på någon tidning tills dom kommer på hur rolig du är. Teater o andra kreativa yrken är ju för dig också. Du kanske skulle bli kurator men då deppade du väl ihjäl på alla deppigheter du fick höra dagligen - kanske inte så bra när jag tänker på´t. Jag skulle inte banga en dag.



Deppa inte för att du inte kan bestämma dig utan tänk på hur det är när man är 46 år helt utan livsplan och fortfarande inte har bestämt sig utan bara halkar runt på räkmackor hit o dit och har skitkul. Förstår att du känner pressen men bättre vänta än att köra på något du inte är 100 på - tycker lilla jag i alla fall men vi vet ju hur det är med mina råd hahaha. Dra utomlands något år o städa, se efter ungar eller jobba på kryssnings fartyg vet ja! Tjohoo från ansvarsfulla yster syster.

2009-06-14 @ 15:37:31
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0