Matlåda: ja tack!

Jag föreställer mig veta hur det känns för slitna mammor och pappor när de trötta kommer från jobb och dagis, kylskåpet skriker tomt, storhandling. Klockan tickar, snart är det bolibompa, helst middag innan med, läggning. Klockan tickar.
Kvällstv, eventuell puss till sambon. Stupa i säng. För det är ju en dag i morgon med.



Skillnaden mellan dem och jag är att jag inte har kidz, Jag velar bara mellan att köpa godis för att orka hålla mig uppe till  nio åtminstone eller att läsa i del 3 av twilight-serien innan jag stupar in i sömnens förtrollande land.
Jag somnade till och med från den i går, vilket är högst ovanligt!
Men kul och slitigt och mysigt och lärorikt är det att jobba, särskilt på ett ställe som är fullt med härliga people. och som jag har en historia med.



Saknar efterrätten på spaet...fan va god den var. Våffla ( typ) med hemmagjor glass, jordgubbar och maräng.

äsch lägger in bilden igen så får ni se...



Och rabarber ja...
kram kram

Kommentarer
Postat av: DP

den där bilden är så fin... men teet var inge vidare.... om ett år igen?

2009-06-03 @ 17:45:11
URL: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0