Musik Ja tack!

Musik är terapi. Musik är härligt. Musik är sorgset och vackert och vemodigt. Musik är livsviktigt!

Favoriter:

Låtar:
- How to save a life- the fray ( så där amerikansk dramaserie med unga människor... Fem och jag hade en vild diskussion om just det, att låten spelas i något viktigt tillfälle i serien :)
- It`s not my name - The tings ting ( energi med ett ord! och så jäkla bra!)

Skivor:
- Under the surface- Marit Larsen
- 9  - Damien rice
- Begin to hope - Regina Spektor
- it`s not me, it`s you- Lily allen ( fast den kräver några lyssningar:) innan den känns självklar tror jag).


Kommentarer
Postat av: DP

jag sa ju att jag skulle börja skriva mer ;)

jag hoppas oxå du är kvar i mitt liv :) o jag i ditt...

2009-06-17 @ 18:54:11
URL: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0