Sista delen...sen är jag normal igen!

Jäklar vad de smäller i ytterdörren då...man får ju god lust att slänga upp den egna dörren och vråla: Din morsa bor inte här!
Fast logiken saknas förstås.
Varför skulle man säga det? Sista boken av Stephanie Meyer kom idag på posten...över 400 sidor, men jag lovar att jag läst klart den på några dar...fast det är ju jobbet förstås. En vecka då haha.
Har satt på radion, en eventuell tjyv av min lägenhet kommer hit och gluttar snart...och allt för att dämpa eventuell pinsam tystnad är ju bra.
Han är nog på väg, Cissi står med krökt rygg, tryckt mot bokhyllan ju...hahahahaha
Borde nog käkat lite innan, hur bra är det med en tjurig en som öppnar dörren och muttrar: Jaha...dags att komma nu...jaja kom in då.
Fast så långt har det ju inte gått ännu...kan hålla mig uppe med ett kex så länge.

Systra min i england ( by the way går jag och tränar engelska i mitt huvud hela dagarna Susie) ifall jag blir en världsberömd skådis( ja det är ju troligt haha) och ska bli intervjuad ( hahahaha) ...men just det poängen med denna mening är att hon ville att jag skulle lägga in en bild på Ingrid, modellik som hon är...fast det blir det ingen, jag tror inte att Ingrid vill hängas ut på nätet.
Men va fan Karin...vilken goja du pratar i kväll...
en extra kram till mina vänner, systrar, bröder, familjer...blir lite glad när jag tänker på er! men bara lite hahahahahaha



En bild från filmkvällen hos emma...
I stilla ro satt vi där och skulle mysa, femma öppnar sodaflaskan och det sprutar och pyser.
Femma: ( med panik i rösten) VAD SKA JAG GÖRA?????
Emma: ( hoppar undan) Jag vet inte....
Jag: ( helt värdelös som hjälp för jag ligger på soffan och garvar)
Sen hämtade Femma ett litet litet litet glas att dricka ur... och det är sånt som får mig att le! Så typiskt henne eller dig om du läser :) .

Kommentarer
Postat av: DP

sitter o skrattar när jag läser... jijo tittade skumt på mej....

2009-06-09 @ 19:22:14
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: YtfluffigYsterSyster

Det är väl klart Ingrid ska bli uthängd på nätet - hon ser verkligen ut som en modell där men kanske Robert o ungsorken inte vill heller så det skiter sig väl. hmmm.

puss i påsk

2009-06-09 @ 20:37:21
URL: http://www.art-by-susie.co.uk
Postat av: Femma

Fan jag tror jag börjar bli vuxen, jag störde mig lite på mig själv & ångrade mig lite när jag valt det där lilla glaset, för flaskan var så stor att hälla med!

2009-06-12 @ 10:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0