Stoff från landet!



Konversation i grovingången:
Pappan: Ja men du har ju säkert 30 likadana plastdosor...
Mamman: Ja fast det är ju så bra att lägga småbröd i...
Fotografen öppnar skåpet och ja visst. 1-0 till pappan.



Gud vad jag älskar stekt potatis!



Å cykla... och köra bil!!!



Världen är helt skruvad!
*Min mamma har fått pippi på beceldosor,
*Vi kan ha ett samtal, alltså ett normalt samtal!
*Tydligen så låg min gamla lekisfröken med en man i en skogsdunge för ett antal år sedan...med en gift man dessutom!
* Var är världen på väg ...
mamman: Ja men det är ju så populärt med sån där kossoku...
Jag: ??????
Mamman: ja sånt där konstigt korsord...
Jag: Sudoku?!
Mamman: Ja...?! Heter det så?



Måla måla...baksida av hus och det blev fint och var kul...bara det är ju ett mirakel!


Och nej det är inte mens...så hoppa inte över någon annan blogg och tänk jäklar vilken äckelpelle... Emma blev lite väl närgången med väggen bara:)



Och Bill spann......



Och den arma pappan fick laga sina byxor på ett orignellt sätt och fick till synes ett par hästben på köpet...ibland när man ser på bilden så det ut som en tvåbent häst typ Harry boy hahahahaha

Och nu måste jag sova, fast pirret i magen inte ger sig..:)
Glad ssöndag på er!

Kommentarer
Postat av: Annica

HAHAHA jag fnissar ihjäl mig! Du är så jävla rolig och underbar! Vilken tur att du finns och förgyller världen:)

2009-06-21 @ 12:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0