Summer in the city

Solen solen steker på benen, jag har precis tryckt i mig en schnitzel meal från sibylla,  cykeln står bredvid mig. Jag tar en kaka eller 5 från kakburken...det här är livet! Äntligen en liten stund utan stress, tårar över allt kaos, en liten stund då jag bara är. Jag läser i nån blaska...41 spänn kostade den. Helt onödigt så klart men är det picknick så...och jag har inte hittat något vettigt att läsa sen Meyers bokserie så...



Och jag småler åt sibylla för att de tror att de helt plötsligt blir supernyttiga när de erbjuder rivna morötter!

Men mitt i idyllen, jag läser, mumsar och solar...då kommer invasionen! Av jävla frisbee-fantaster...och någon på kommunen på typ 1700-talet kom på att " Ja vi placerar ut korgar till frisbeesarna över allt så ingen kan ligga på gräsmattan utan att få en i huvudet och dö" Och kollegan utropar:" Ja det gör vi!!"

Men jag dog inte, jag fick inte ens någon i huvudet...det enda som hände var att några grabbar skrek " Foooore" innan de slängde i väg den...in i ett träd...
Jag blev putt hahahahahahahaha höll på att skriva pitt där ....
och traskade hem...




Ett märkligt moln...typ säkert guds stol eller nåt...han måste ha väldigt ont i ryggen av allt mjukt...

Kommentarer
Postat av: DP

hej hopp... o tack...

kan inte på måndag är i firrarnas spång då... men tisdag o fredag är jag ledig... o så ses vi på lördag... vill du gå med mej?

2009-06-24 @ 21:17:58
URL: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0