Svetten pärlade...not!

Man smälter till en pöl... ( MEN JAG KLAGAR INTE PÅ ETT TYPISKT SVENSKT SÄTT). Bara för att jag vet att jag börjar jobba i morrn och sen kör hela juli så är jag aptrött.
Men jag svängde förbi ett av mina jobbställen och bjussade på glass. På väg tillbaka till bussen så passerade jag brottsplatsen, min högstadieskola. Sen såg precis likadan ut, men det var yngre barn.
Och kanske klack det  till lite grann så jag fotade lite för att eventuellt kunna blåsa liv i bokskrivandet. Det har ju legat på is i typ 2 månader nu, ingen som helst lust att skriva på den just nu.



Jo men visst jag skulle baka och råkade lämna lådan öppen och då kom hon...svartsjukan som jag kallar henne...



Kommentar överflödig kanske...ingen logisk katt...





Var på kalas...och ja det var ett tuttmemory :)



Högstadiets kedjor tar inte längre på mig...utan får bli en uttrycksfull bild istället!



Man sprang runt kröken efter att ha intygat bengtsson ( gympaläraren) att " Ja det är klart vi joggar istället för att vara med på fotbollen..." sen satte vi oss på gungan och satt så tills det blev en rimligt tillfälle att återvända till de svettiga fotbollarna...

Nu ska käkas jordgubbar och njutas av sista semesterdagen...:(  fast money Karin och kul jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0