Tragiskt...

Sista dagen för veckan på dagis...kommer sakna de små glinen :) de är så härliga och goa och glor på en när man själv somnar till på madrassen medan de är klarvakna haha! Konstigt att jag dråsar  till liksom med tanke på spökerfarenheten i går men sån är väl jag haha.



Jag brukar resonera lite så här inför jobbiga saker...
Okej Karin...om du var tvungen att välja mellan att faktiskt göra den där lite läskiga grejen eller att äta bajs....
Jag når alltid samma tanke: Så klart modgrejen...
Men vet dä fan...Fars ligger i samma låda som bajs...

Håll alla tummar för mig snälla friends! Stort steg ska tas i morrn!
Kram

Kommentarer
Postat av: DP

lycka tilll....

2009-06-27 @ 06:02:45
URL: http://metrobloggen.se/dp
Postat av: Ytfluffig YsterSyster

Håller alla tre tummar gumman. Såg inte ditt sms förren sent i gårkväll o då var du inte där. Vi kanske kan snacka i kväll eller idag.

puss sus

ps. jag GILLAR fars :-)

2009-06-27 @ 09:33:19
URL: http://www.art-by-susie.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0