atjoooooo!

Nej nej nej. Jag är sjuk igen. okej inte så svag som jag var senast då jag tog ett steg och sen föll ner till golvet och låg och djupandades och katterna patrullerade runt mig och tittade förvånat. Inte så alltså. Jag står och sitter och går, men denna gång sitter det i hals och näsa och huvud. Fick feber i går kväll, frös och skakade och gick och lade mig innan Veronica mars, serien jag följer men jag orkade verkligen inte sitta upp. Låg med feberfrossa i ett mörkt rum.

vaknade av jävla stina, usch hon är hopplös, vid sex löpte hon amok och hoppade upp på dörrlisten om och om igen och sa mjau i ett irriterande tonläge. Gav dem mat, drack lite vatten och somnade om. vaknade nio, te och 1,5 macka.

fast jag skrev faktiskt två opponeringar till kursen och mailade iväg dem. skönt. bara två kvar.
ska dra mig till affären och införhandla c-vitamin och sjuklingsgrejer.... hoppas verkligen att det är en lätt förkylning och att jag är frisk på onsdag och till helgen. men det är väl en önskan, inte sanning. visste att jag skulle få skiten efter att jag jobbade i torsdags. är man en mänsklig näsduk så....

fast jag ska vara lite positiv nu, kunde vara mycket värre!!!!!




behöver jag säga något, visst längtar jag....

Kommentarer
Postat av: carro

Ta hand om dig vännen!! Hoppas inte att det är långvarigt!

massa kramar

2009-03-01 @ 16:50:32
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Karin

tack carro! det hoppas jag med:)

2009-03-01 @ 19:15:52
Postat av: Anneli

Krya på dig gumman

Kram

2009-03-01 @ 19:39:54
Postat av: Anneli

Krya på dig gumman!

Kram

2009-03-01 @ 19:41:28
Postat av: Annica

Jäkla ungar att smittas jämt. Hoppas du mår bättre snart!

2009-03-02 @ 16:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0