Bananer

Gud vad jag älskar kören! Jag åker dit lite smått seg men cyklar hem med en belåtet flin i ansiktet. Vi sjunger gamla visor blandat med the drunken sailor och någon sång om bananer. Den har en massa ljud i sig som är skitroliga. En stämma låter som en gorilla, en annan som Jane och den tredje som något annat. minns inte vad. Det roligaste var sist när vi sjungit den och en tant som är skitsöt och som jag brukar prata med helt plötsligt utan förvarning kliade sig som en apa på huvudet och under hakan och gjorde ett apljud. krutgumma! och jag skrattade, mest för att de andra skrattade artigt och det vart lite obekväm stämning haha. Hon är härlig!
Nu ska jag käka min senaste kvällsmat på länge och släppa ut min förbannade katt som stängt in sig i köket i brist på hyfs eller förmågan att vänta på mat...
tack för uppmuntran av Jenny, Emma och Susie!

kram och tack, fattiglapp!

Kommentarer
Postat av: Dp

va härligt, blir så glad när du hittat massa saker du mår bra av....

jag mår oxå väldigt bra idag för jag gillar min nya frisyr... :)

2009-03-27 @ 06:53:15
URL: http://www.metrobloggen.se/dp
Postat av: Karin

visst är det härligt att må bra! och jag är extremt nyfiken på din frisyr emma! kram

2009-03-27 @ 09:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0